MENJANA PENDAPATAN MELALUI SITEMSMS TEKNIK TERBARU YANG BAKAL UBAH CARA KEHIDUPAN ANDA,

download laporan percuma di

http://ayumichiko.rahsiahypro.com

Search This Blog

If I could catch a rainbow I would do it just for you

And share with you it's beauty on the days you're feeling blue

If I could build a mountain you could call your very own

A place to find serenity A place to be alone...........

If I could take your troubles I would toss them in the sea

But all these things I'm finding are impossible for me

I cannot build a mountain or catch a rainbow fair

But let me be what I know best A friend that's always there.
add me at..

Wednesday, April 15, 2009

~Antara 3 kolam.....



Andaikan...

korang melakukan satu perjalanan yang agak jauh dan menempuh pelbagai rintangan dan kesulitan. Setelah beberapa hari, bekalan makanan dan air yang korang bawak sudah kehabisan.. korang rasa tertekan, letih dan lapar dan kehausan yang amat. tapi...destinasi korang masih jauh. Dalam keadaan yang semakin mencabar tu, korang tiba ke suatu tempat di mana terdapat tiga buah kolam. Dengan tak sabar-sabar lagi korang pun meluru ke salah satu kolam tersebut dengan tujuan nak minum airnya kerana kehausan yang tidak tertahankan lagi.

Alangkah terkejutnya.. bila korang tundukkan kepala untuk cecah permukaan air kolam yang jernih itu, selera tiba-tiba tertutup. korang tak tergamak nak teruskan hasrat sebab korang tengok bertimbun-timbun tulang-temulang memenuhi kolam tu walaupun airnya jernih. korang pun pergi la ke kolam yang kedua..

Sekali lagi..

korang terkejut bila tengok kolam ni pun dipenuhi dengan rambut manusia, sedang melintuk-liuk di dalam air kolam yang amat jernih itu. nak ke minu... ???? korang kemudian cuba nasib ke kolam yang ketiga.

Aduhai malang sekali...

korang terkejut lagi sebab kolam yang ketiga ni lebih meloyakan. Seluruh kolam yang ketiga ini dipenuhi dengan darah manusia.

korang pun terduduk dan termenung memikirkan macam mana la.. atasi masalah
korang tu. Bekalan makanan dah habis, air pulak tidak ada, kecuali air yang di dalam tiga buah kolam ini. Dan korang pada logiknya akan maut tak minum air dari kolam tu...


Nah!!, sekarang korang terpaksa pilih. Manakah di antara tiga buah kolam itu yang korang sanggup minum ??????????

1 comment:

  1. erm.. tanak la pilih mana mana.. tak payah minum bley? heheh

    ReplyDelete