MENJANA PENDAPATAN MELALUI SITEMSMS TEKNIK TERBARU YANG BAKAL UBAH CARA KEHIDUPAN ANDA,

download laporan percuma di

http://ayumichiko.rahsiahypro.com

Search This Blog

If I could catch a rainbow I would do it just for you

And share with you it's beauty on the days you're feeling blue

If I could build a mountain you could call your very own

A place to find serenity A place to be alone...........

If I could take your troubles I would toss them in the sea

But all these things I'm finding are impossible for me

I cannot build a mountain or catch a rainbow fair

But let me be what I know best A friend that's always there.
add me at..

Sunday, April 19, 2009

~terima kasih sayang....



Lyza..

insan pertama yg mencuri hati ni...

insan yg mengajar diri ini untk tabah dan kuat...

insan yg mengajar erti kekecewaan,

insan yg berjaya melahirkan satu kebencian,

insan yg mencipta dendam,

kini.... nama itu lenyap..lenyap sama sekali.... apa yg tinggal hanyalah memori..

hanya kerana nama insan ini

aku menjadi seorang yg busuk hati, pentingkan diri sendiri.. hanya kerana perasaan yg teramat benci !

benci !

bukan benci pd nama ini... tp benci pada apa yg nama ini telah beri.. satu pengalaman yg amat menyakitkan.

aku sakit

sakit !

teramat sakit !

saat itulah aku berjanji pd diri aku sendiri, cinta kaum hawa itu hanyalah mainan...

mainan ?

ye... mainan yg betul2 mengajak aku untuk main sama2.

jahat ! aku betul2 jahat... tapi aku puas !

ramai yg sudi main dgn aku... walaupun hakikatnya.... ramai yg tak sedar....

diorang berada dalam satu permainan yg penghujungnya adalah satu kepastian..

kepastian,

kepastian untuk kecewa ! aku benci dgn sume permainan ni ! tapi aku suka untuk terus bermain.

dalam permainan ni.... ada satu yg sangat menarik, semakin aku bermain, makin menarik, makin mencabar aku....

mmm aku tak akan kalah

aku tekad.... aku tak akan mudah mengalah, walau sebijak mana dia mainkan.

sume memang x boleh dipercaya ! penipu !

tapi......

permainan yg satu ni....

pelik... walau dah bnyk kali diuji ! disingkir ! dia tetap nak terus bermain....

mmm..... aku dpt rasakan....

tapi tak semudah itu.......

hampir tiga tahun.... permainan ni tetap berusaha nak kalahkan aku .

ada kalanya... aku jadi lemah !

permainan ni semakin lama.. semakin istimewa...

semakin menambat, semakin mengikis segala kebencian aku dan... semakin berjaya membuka kembali pintu hati ni yg sememangnya dah tertutup rapat.

permainan ni.... ada kuncinya....

akhirnya......

aku kalah ! kalah dalam permainan yg aku cipta sendiri !

aku berikan satu hadiah, hadiah yg paling istimewa.....

iaitu hati ini....

' Umi Kalsum Bt Rapee '...

seorang insan biasa..... yg punya kesungguhan untuk memenangi hati ini...yg punya kekuatan, untuk mengikis segala dendam dan pendirian aku..

namun....

disuatu2 masa... aku takut ! takut untuk melalui pengalaman yg lalu.... andai itu berulang...


sayang....

dirimu adalah juara hati ini.... yg memiliki hati ini... apa yg diharapkan hanyalah kejujuran dan kesetiaan yg tak berbelah bahagi....

sayang..

walaupun dirimu bukanlah yg pertama... tapi... dirimu adalah yg terakhir... untuk memiliki hati ini... milikilah hati ini untuk selamanya.... kerana ia sememangnya hanya milikmu..... sayangku.

4 comments:

  1. wahhh...suke2! best plak bace.. ;)

    bt, "cinta tu mmsg sesuatu yang sukar untuk ditemui,indah bila mendapatkannya,penat bila memikirkannya,rindu bila tiada dan sakit bila kehilangannya.."itulah cinta

    so sabar je la k.. hope u'll happy with Umi.

    ReplyDelete
  2. ngee? mksih ya da mmpir blog gw.

    cinta itu mang aneh. tp cinta benar2 memahami koq. tenang ja ya.

    keep smiling :)

    ReplyDelete
  3. tutupla mata..
    dari semua pandanganmu..
    lihatla mataku,
    yakinla aku juga cinta ....
    TERIMA KASIH JUGA KERNA HATI MU KINI BENAR2 MILIKKI.. :)

    ReplyDelete
  4. great way of placing ur emotion into words...

    ReplyDelete