MENJANA PENDAPATAN MELALUI SITEMSMS TEKNIK TERBARU YANG BAKAL UBAH CARA KEHIDUPAN ANDA,

download laporan percuma di

http://ayumichiko.rahsiahypro.com

Search This Blog

Hyprobulksms

If I could catch a rainbow I would do it just for you

And share with you it's beauty on the days you're feeling blue

If I could build a mountain you could call your very own

A place to find serenity A place to be alone...........

If I could take your troubles I would toss them in the sea

But all these things I'm finding are impossible for me

I cannot build a mountain or catch a rainbow fair

But let me be what I know best A friend that's always there.
add me at..

Monday, April 13, 2009

~Peristiwa dalalm bas...

" iwan bangun2 !! kul 10 dah...abah dah call td nih! "

bila tgk jam, br kul 9 pg.. hik ^.^ tu la mak aku..mm... suara tu la rindu nak dgr, bila balik rumah je dpt dgr.. ^.^

hari ni kn gi KLCC, ada misi yg perlu diselesaikan, jalan la aku sorang2 ke KLCC tu ( best jgk, lm x gi.. :) ) aku kn jmp sorang minah ni...huh, x suka betul aku deal dgn prmpuan sengal camtuh. nasib baik la mood baik.. je. OR ELSE ??? mmg malu la die..

prinsip aku sng je... aku akan hormat pd org yg tahu nak hormat org, sebaliknya... lu fikir la sndri..

org ckp... buat baik berpada2.. jgn smpi diri sndri balik yg kena.. so.. baik berjaga2.. hu ^.^

abis satu misi, misi strusnya.. nak balik... :) ni lg 1 hal.. nak kt sejam aku tnggu bas nak ke UiTM, x smpi2.. rupanya dah x lalu ctu... ( sbnrnya ada tanda.. tapi kan, tanda tu... mcm masterpiece, blh describe thousand words ^.^ serius wei ! puas aku tatap setatap2nya la.. dpt jgk aku maksud yg ingin disampaikan )

maksudnya.... = " bas U8O dah x lalu sini lg "... terima kasih.. huh !!!

dah dpt bas...

ntah mcm mn aku blh duduk kt sblh org ni, ( x tau la bangsa apa ) x dpt nak di kenal pasti lor..

dah duduk, br tau diorang ni 1 family rpnya..

isteri dgn anak prmpuan duk dpn--ayah duk tgh2 ( kt sblh dia aku la tu :) -- sorang anak laki dia duk blkg.

anak laki dia ni punya nakal nak mampos !! aku mcm nak campak je dia kt luar, nasib baik tingkap jenis xleh nak bukak kan ^.^ hu. dia ambiknya botol air besar tu diketuk2nya pale ayah die 2

ado...ai, tung tang 2 bunyiknye, aku yg kt sblh ni puas tahan gelak, ayah dia plk blh buat muka BLUR... je. biar je anak buat camtu ( tu la... didik anak ni kn betul... clap langkah mm.. kn ketuk la pale ^.^

dah abis main ketuk pale ayah die, dia gi plk kt mak dia yg duk dpn aku nih, huh.. yg ni lg la...
dia nak bukaknya baju mak dia, mak dia dgn tgh dukung anaknya ni, dah huru hara dah aku tgk, aku pn dah mcm tak sng duduk dah, nak pindah xleh dah. yg si ayahnya ni bole sambung dia pnya BLUR, huh !!

nasib baik la keadaan berjaya dikawal, perogol cilik ni give up ^.^

huh... lega...

tp ..aku yg sebenarnya dah malu gler duk kt tgh2 tmpt kejadian tu, sume org tgk aku... ADOOO...AI !.... :(

No comments:

Post a Comment