MENJANA PENDAPATAN MELALUI SITEMSMS TEKNIK TERBARU YANG BAKAL UBAH CARA KEHIDUPAN ANDA,

download laporan percuma di

http://ayumichiko.rahsiahypro.com

Search This Blog

Hyprobulksms

If I could catch a rainbow I would do it just for you

And share with you it's beauty on the days you're feeling blue

If I could build a mountain you could call your very own

A place to find serenity A place to be alone...........

If I could take your troubles I would toss them in the sea

But all these things I'm finding are impossible for me

I cannot build a mountain or catch a rainbow fair

But let me be what I know best A friend that's always there.
add me at..

Tuesday, April 28, 2009

~tak dapat tengok...

sorry....

pada yg baru nak tgk video yg kt bawah ni, pihak utube baru jew block video tu, mungkin sebab unsur yang terlalu ' Violence ' untuk ditonton, mm.... memang kejam pun.. mula2 aku tengok, view baru je ratus, lepas je 999 tunjuk terus naik mendadak view jew. then bnyk komen2.

tapi...

aku ada jew simpan video tu.. ( ops ! mcm aku plk yg gi record kejadian tuh ^.^ )
takde la.. aku sempat download.. :)

so.. sesape yg teringin bangat nak tengok, boleh la bg email. klu ada masa aku send k . ^.^

No comments:

Post a Comment